Daros personales

Bocairent, València, Spain
Foto del Barri Medieval - mferresilvestre@hotmail.com

viernes, 29 de agosto de 2008

Dia de Sant Agustí replet d'actes

Huí 28 d'agost hem celebrat el día de Sant Agustí amb una agenda ben carregada. De bon matí, a les 7:30 donava començament la diana, amb els Cabolos, l'UM Bocairent, i els Majorals tirant coets. A les 12:00 Missa Major amb un grapat de Rectors, i amb les cinc caps de dansa com a protagonistes, fent una representació de la dansa a les dos monges Sor Celia i Sor Sara, a les que hem pogut saludar al Monestir. Des d'allí ens hem traslladat per tal de vorer i escoltar la mascletà que ha estat regulín (li ha faltat algo al meu pareixer).
Per la vesprada el XVI concert extraordinari de Sant Agustí a l'Esglèsia de Les Monges, a càrrec del Grup Instrumental SIMFONIES de la Vall d'Albaida, i per a finalitzar, la Processó, amb els Cabolos acompanyats dels Dolçainers i Tabaleters, un bon grapat de xiquetes i xiquets i un nombre considerable de balladores i balladors entre els qui destacaven les Caps de Dansa i Clavariesses d'anys anteriors. I al final el Guió i la imatge del Sant, amb la Associació Musical Vila de Bocairent. L'enhorabona als Majorals per les bones festes que ens han preparat.
Dia de Sant Agustí 2008

1 comentario:

David dijo...

Hola mariano,agrairte sinceramentque aquell que viu un poc llunya dels seus origens,al conectarse a internet es conecta al teu blog i es posa al dia en tot el que ocurreix al poble,jo fa anys que estic desconectat de Bocairent i visitan el teu BLOG i alguns mes me senc informat i al mateix temps me trobe mes a prop del meu Poble,asi tens el meu Blog http://david-silvestre.blogspot.com/,jo et tinc agregat al meu blog i estic suscribit als teus videos de Youtube,molts grasies,per estar ahi.