Daros personales

Bocairent, València, Spain
Foto del Barri Medieval - mferresilvestre@hotmail.com

jueves, 12 de noviembre de 2009

Yaiza María Santonja Francés a Lodz (Polònia)


Per als amants dels Blogs, he de contar-vos que Yaiza està participant en un Blog de tv3, titulat "Blog Europa", el qual preten apropar-nos a les diverses ciutats europees, mijançant la col.laboració d'estudiants amb la beca erasmus.
Açò és el que ens diu Yaiza desde Lodz:

"Hola!
Sóc la Yaiza Santonja, tinc 20 anys i aquest any estic gaudint de la meua beca Erasmus a la ciutat polonesa de Lodz.
Fa dos anys vaig anar a viure a Barcelona per estudiar periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona. Jo sóc de Bocairent, un poble del País Valencià.
El millor d’aquesta experiència és l’oportunitat que estic tenint de conèixer gent d’arreu d’Europa, al mateix temps que conec un país amb moltes coses noves per mostrar com és Polònia".

L'enllaç al Blog es el següent: http://blogs.tv3.cat/blogeuropa.php?itemid=26647

No hay comentarios: