Daros personales

Bocairent, València, Spain
Foto del Barri Medieval - mferresilvestre@hotmail.com

domingo, 14 de septiembre de 2008

“AIXÍ FUNCIONEN ELS GUALS A BOCAIRENT”

Desprès de reiterades queixes durant molts anys a l’Ajuntament de Bocairent, per la falta de serietat amb els guals de la Plaça de Joan de Joanes, aquestes darreres setmanes, a conseqüència de les obres de l’accés a la plaça de l’Ajuntament, hem arribat a un punt que, com podeu vorer a les fotos, sobren les paraules.
Des d’aquest Bloc, els veïns de la Placeta de Joan de Joanes que tenim guals permanents, volem donar a conèixer el nostre mal estar, ja que ningú no fa cas del nostre problema.
Estem farts de fer de Policies, buscant de bar en bar els propietaris dels vehïcles mal estacionats.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Em pareix molt be la denúncia que fas.
Un poc més enllà: Estem farts que alguns policies del poble es salten les normes segons es convé. Uns no multen als coneguts. Altres no fan res (no se si per por)en temes com botellot, la velocitat d'alguns joves pel poble...o fins i tot, alguns tenen la "caradura" d'aparcar on els ve en gana (ex: aparcar el cotxe personal sistemàticament just a la porta del museu fester i de la junta de festes on es veu clarament que hi ha ratlla groga).
Es un tema molt importat que es deuria resoldre.
Gràcies per permetre poder expresar-nos lliurement, ja que per part de les persones encarregades, no rebem resposta.

Sith13 dijo...

Jo no soc usuari de gual però em pareix una poca vergonya que t'aparquen davant i no poder traure el cotxe. Què passaria si els usuaris no pagaren un any la taxa? Aleshores rebrien la visita de funcionaris municipals amb la corresponent demanda de pagament?

Anónimo dijo...

Jo crec Mariano, que hauries d'haver borrat les matrícules.

Anónimo dijo...

Jo crec que no hauries de borrar res...em sembla perfecta la teua denúncia.Jo també estic fart d' anar buscant els quí aparquen davant del nostre gual...que són els de sempre...què no se'ls cau la cara de vergonya després que els has buscat 25.000 vegades...o quan ve la policia i et diuen que potser no s'han adonat de que hi ha un gual, que està ahí tota la vida...definitivament...la llei no és igual per a tots!!!

Anónimo dijo...

ai siruelooooo

Anónimo dijo...

La llei en este poble, es per a uns. Per a altres, la llei es una cosa que està ahí, però que no els afecta.
Estic content al vore com el policia foraster, denuncía a tots els que estan mal aparcats. Em contava l'altre dia com els seus companys es salten les normes a la torera afavorint a amics, familiares,...
ES UNA VERGONYA el que passa a Bocairent. Tota la vida anem a estar igua?

Anónimo dijo...

pots estert fart de k aparkem en un vado pero tu no eres ningu pa posar la foto del meu kotxe en internet k tu no eres ningu pa fer res si tens algun problema vas i liu dius a la policia i k vinga i k em pose una denunsia i k sega la ultima volta k poses una foto de algun kotxe pisorro ves i klavat en els teus asumtes konke ja sas k siga la ultima volota amargat