Daros personales

Bocairent, València, Spain
Foto del Barri Medieval - mferresilvestre@hotmail.com

jueves, 22 de julio de 2010

HOMENATGE A "ALBERO"



Demà divendres 23 de Juliol a les 23:00 hores i al Teatre Avenida, les compnyies de Teatre "L'Arcà" i "Xe, que riquea", ens conviden a la celebració d'una vetlada de teatre en homenatge a Albero.
Que vaig a dir-vos jo de Albero als qui heu compartit amb ell tantes vivencies, jo sols puc dir que vaig tenir la sort de compartir amb ell uns quants anys de Majoral de Sant Agustí, quins anys per a recordar. També he tingut la sort de ser un dels el.legits per a actuar al darrer "Pas de l'Hort" i poder aprendre amb ell i la seua senzillesa.
Com a anècdota dir que en els anys de Majoral, vaig ensenyar a Jose a ballar les dances, unes vesprades d'assaig a casa de Pere García, quins records..
Vos esperem a tots al Teatre Avenida.

1 comentario:

mari i jose dijo...

GRACIES Mariano per recordar a Jose. Són moltes coses viscudes i molts detalls que de vegades s' escapen...El detall de les dances el tenia oblidat...Gracies per refrescar la meua memòria.Un abraç. Mari Carmen.